Kako se ja kladim?



Kladioničarski blogovi uglavnom su puni teorije i raznoraznih analiza koje su često prepisane od A do Š iz stranih knjiga ili iz članaka, a retko kada se daju odgovori na konkretnije i važnije stvari.

U prvom postu pisao sam o nekim osnovama klađenja. Teoretisanje se može svrstati na tri reči : disciplina, strpljenje i banka a sve ostalo je na kladioničarima koji ulaze u ovaj svet i njime se bave.

Stoga vrlo brzo prelazim na temu ''Kako se ja kladim?'' odnosno nekih saveta iz ličnog ugla koje sam rad da sa vama podelim.

1.Porodični tiketi ZBOGOM!

Nema pravog opisa sa porodične tikete (Barcelona 1, Everton 2, Vojvodina gg....ulog: 100) koji dokazano ne donose ništa dobro. Ovakav način klađenja posebno u fudbalu može vam doneti tek poneki dobitak, koji ćete prostom matematikom jako brzo anulirati ukoliko nastavite sa klađenjem, a mnogo češće ćete biti u situaciji da se nervirate ili gubite vreme prateći takozvane ''spiskove stanara''. Takozvane porodične tikete treba otpisati u startu i na njih kada je u pitanju ozbiljnost potpuno zaboraviti.

U igranju takvih tiketa može vam se desiti situacija1, ali mnogo češće dolazite u situaciju 2.
Stoga nikako porodični tiketi.

2. Fudbal i samo fudbal

Rekao sam već u rubrici ''o meni'' da se moje klađenje zasniva isključivo na fudbalskim utakmicama, no nije loše to ponoviti. Ukoliko ste vi npr. košarkaški znalac, predlažem da se svom silom fokusirate samo na košarku i nju razrađujete. Lutanje između sportova po mom mišljenju ne donosi dobar rezultat.

3. Uživo klađenje

Razvojem klađenja došlo se do takozvanog livebet-a, koji sa sobom donosi velike prednosti. U mom načinu klađenja livebet dominira, jer takav sistem često daje odlične kvote na nekoliko zanimljivih igara. Mana uživo klađenja je veliki broj mečeva koji samo mami nedisciplinovane igrače. Za livebet potrebno je fokusirati se isključivo na utakmice koje ste prethodno odabrali u svojoj analizi.

4. Ulaganja

Moja ulaganja podeljena su na dve kategorije : manji i veći ulozi.
Manji ulozi račvaju se na MANJE SIGURNE I VIŠE SIGURNE.
Veći takođje istom sistematikom.Banka zavisi od kladionice u kojoj se kladim.

5. Zanimljive igre

Nazvaću ovu rubriku tako, jer sam gore naveo da livebet ostavlja prostor za zanimljive igre. U mom slučaju to su : over goals (under nikada ne igram), gg (oba tima postižu pogodak), winner igra, dupla šansa 12.